1e dag Uitzwaaien - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van klaas panhuis - WaarBenJij.nu 1e dag Uitzwaaien - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van klaas panhuis - WaarBenJij.nu

1e dag Uitzwaaien

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg klaas

21 Februari 2007 | Duitsland, Cochem

Vandaag dus definitief vertrokken. Zaterdag en zondag afscheid genomen van familie en vrienden en maandag weer naar Belgie vertrokken om de laatste dingen te regelen.Maandagavond met de Belgen nog rijkelijk het bier laten vloeien (maar mijn echte makkers zitten natuurlijk nog steeds in NL,sorry Belgen) Het definitieve vertrek bestond uit een plechtig vaarwel zeggen tegen het huis in het mooie Belgische landschap,maar ......niemand die me uitzwaaide.Ja toch, de aardige buurvrouw van in de 80 zwaaide me uit.Trouwens in Nl was het Greta die me als laatste uitzwaaide.
Het was weer echt Belgisch vandaag ,nl weer totaal geen water. Filly telt ca 30 huizen ,waarvan 10 voor de verhuur en als die allemaal bezet zijn is er geen waterdruk.
Ik had het kunnen weten maar anderzijds was het een goede voorbereiding op het prinitieve Afrique.Ik had vandaag de Rijn willen bereiken om een paar plekjes te zien waar ik al met mijn ouders kampeerde ,zoals de Loreley.Verder dan Cochem kwam ik niet en dat is voor het thuisfront een prima bewijs dat niet elke dag superspannend zal zijn,of niet soms.Morgen de facts zoals kms etc.

• 22 Februari 2007 - 16:47

Adrie:

Moezelwijn drinken is nergens zo lekker als daar in een glas met groene voet. En dicht bij huis!

Liefs,

Adrie