oefenen in Marokko - Reisverslag uit Filly, België van klaas panhuis - WaarBenJij.nu oefenen in Marokko - Reisverslag uit Filly, België van klaas panhuis - WaarBenJij.nu

oefenen in Marokko

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg klaas

30 Januari 2007 | België, Filly

In oktober zijn Leny en ik naar Marokko geweest met name om de auto te testen ,maar ook om ervaring op te doen.De test is heel goed verlopen en het opdoen van ervaring was veel boeiender dan ik me had voorgesteld.Alle facetten passeerden vroeg of laat de revue.Je moet daarbij denken aan navigatie,EHBO,autotechniek,radiocontact,rijtechniek onder allerlei omstandigheden,maar ook aan eten,slapen,poepen,wassen.Allemaal goede ervaringen,soms in het Atlasgebergte op 2800 m hoogte ,maar ook in het brandende zand van de Sahara. We maakten deel uit van een leuke groep mensen en van iedereen viel wat te leren(ik ben benieuwd wat zij van ons leerden)

• 31 Januari 2007 - 09:51

Christa:

Hoi pap,
    wat leuk een berichtje te zien! En nog wel mét hele mooie foto's. Het is leuk als je daar een tekstje bijzet. (Is heel makkelijk!)
    Tot de eerste echte berichten straks. Het komt nu wel dichtbij hoor...
    liefs Christa

• 04 Februari 2007 - 13:29

Martine:

He Oom!

Wat een mooie foto's! De verhalen mogen iets uitgebreider... :p

Liefs, Martine

• 04 Februari 2007 - 14:33

Emma:

Wow! Wat een mooie foto's zeg! Wat ga je nu al snel weg. En wat lang. Leuk dat je ook een site hebt aangemaakt.

Tot volgende week!

• 11 Februari 2007 - 21:55

Jasper En Daan:

Goed bezig Klaas! Leuke foto's met mooie herinneringen... wij kunnen in ieder geval zeggen dat het prettig reizen is samen met Klaas (en ook met Leny), prettige gesprekken met adviezen. Daarnaast is het goed vertoeven in zijn luxe landcruiser. Klaas zet m op en genieten daar waar je bent maar ook waar en hoe je er naar toe gaat!
    Veel Plezier
    Jasper en Daan ( wij zijn met Klaas en Leny naar Marokko geweest! en zouden graag met hem meegegaan zijn, maar helaas dat kunnen wij niet, maar wij zijn zo toch een beetje bij hem...)

• 12 Februari 2007 - 15:12

Monique:

Hoi Klaas,

Erg leuk dat je via deze site ons op de hoogte houdt. Kunnen we toch een beetje op de hoogte blijven. Voor nu alvast heel veel plezier gewenst en hopelijk wordt de reis wat je ervan verwacht.

Groetjes Monique (en natuurlijk ook van Jesse en Daan)

• 12 Februari 2007 - 19:22

Floor:

Nou nou Klaasje het gaat er toch echt van komen. je voorbereidingen heb ik aan de zijkant meegemaakt.
    En in Filly hebben we klaterend schaterend van de pret jou alle succes in deze uitdagende Afrikareis toegedronken.
    Sterk werk zo'n site dat maakt onze scheiding voor 9 maanden dragelijk.
    Nou nou nou.
    ik zie je zaterdag de 17de.
    Ton ami, Floor

• 15 Februari 2007 - 19:53

Douwe En Gerry:

Hallo Klaas
    We hebben je site bekeken, prachtige auto en foto's heb je. Schrijf nog eens een leuk reisverslag.
    Goede reis Douwe en Gerry

• 17 Februari 2007 - 11:02

Ron En Yvonne:

Nou Klaas,
    de eerste kilometers van heel veel kilometers zitten er op. En we denken niet zonder plezier.
    Voor jullie was Marokko een ervaring. Voor ons ook, maar ook om te zien waar jullie auto toe in staat is.
    Geweldig. Reken maar dat we vaak (een beetje 'jaloers' ;-) ) aan jullie zullen denken.
    Groet, Ron en Yvonne.

• 18 Februari 2007 - 14:14

Keimpe:

HOi Klaas, ik zie nu je site pas voor het eerst. Als ik het zo zie, zou ik in jou geval gewoon in Marokko blijven, wat geweldig mooi is dat al!
    Goed om je gisteren te zien. Ik hoop dat alles lukt morgen zodat je inderdaad kunt vertrekken!
    Groeten, Keimpe

• 18 Februari 2007 - 20:39

Dave & Carolien:

Hallo bijna-afrika-ganger!

Van Nicol over het stoere avontuur gehoord van je reis naar en door Afrika! Wat ontzettend gaaf! Het gaat nu bijna van start!
    Een hele goede reis toegewenst met veel mooie en onvergetelijke belevenissen. Leuk om de reisverhalen te kunnen volgen op Klaas2SA! We houden Klaas2SA dus in de gaten! Bon voyage!
    Dave en Carolien

• 19 Februari 2007 - 12:01

Danielle Dekker:

Hallo meneer de avonturier !

Heb via Christa en Nicol afgelopen week in Oostenrijk natuurlijk het e.e.a. gehoord over de geplande reis.
    Vind het een behoorlijke onderneming. Leuk hoor !
    Ik wens je in ieder geval heel veel succes en plezier voor de komende maanden. Doe voorzichtig en dan houd ik je dochters wel een beetje in de gaten.

Hartelijke groet,Danielle

• 01 April 2007 - 15:26

Keimpe:

Ha Klaas, wat een mooie reis maak je, het is goed aan je berichten te lezen dat je ervan geniet, en begrijpelijk. Het meest bijzondere vind ik toch wel de vele ontmoetingen met allerlei mensen, die zomaar een paar uur met je kletsen (hoe? handen, voeten, of ben je een talenwonder aan het worden).
    Net even een berichtje van Leny gehad, die is bijna klaar voor de reis naar jou, schoon ondergoed zit al in de koffer.
    Jullie zullen elkaar veel te vertellen hebben, en dan samen een stuk van die mooie reis samen beleven. Geniet ervan!
    Hartelijke groeten, K.

• 17 Mei 2007 - 20:26

Je Zus Klara:

9 juni vier ik een feestje op
    's Heerenloo want dan ben ik er 10 jaar. Neem je dan wel een kadootje voor me mee.verder gaat het goed met me. I love you, dikke kus van Klara