2e dag (deel 1) Nostalgie - Reisverslag uit Kirchzarten, Duitsland van klaas panhuis - WaarBenJij.nu 2e dag (deel 1) Nostalgie - Reisverslag uit Kirchzarten, Duitsland van klaas panhuis - WaarBenJij.nu

2e dag (deel 1) Nostalgie

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg klaas

22 Februari 2007 | Duitsland, Kirchzarten

Vanochtend vroeg wakker en maar goed ook want het was prachtig weer.Naast de auto was direct de Moezel en aan de overkant Cochem in de lentezon.Doorsteekje naar de Rijn bleek pittig,haarspeldbochten,dus lekker in zijn 2.Bij Boppard blijkt de Rijn geheel in de mist te liggen,zo erg dat je soms de andere oever niet eens kon zien.Even bij de Loreley gekeken en bij Bingen toch maar de autobaan gepakt.Altijd weer saai maar daarom mooi de tijd om na te denken en me te realiseren dat ik het zaterdag SUPER leuk vond dat zoveel mensen de moeite hebben genomen naar Ons Huus in Beemte te komen.En wat leuk om zo veel te krijgen,en dan ook nog de verrassingsdoos.Moeilijk om de discipline te bewaren en er elke dag slechts een ding uit te halen.ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT.