Bijkomen - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van klaas panhuis - WaarBenJij.nu Bijkomen - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van klaas panhuis - WaarBenJij.nu

Bijkomen

Blijf op de hoogte en volg klaas

05 Oktober 2016 | Peru, Huanchaco

Zondag komen we weer in Peru aan na een week vol emotie in NL te hebben doorgebracht. We besluiten om de Andes even vaarwel te zeggen en naar de kust te gaan om bij te tanken en mijn verkoudheid te beteugelen. De uitlopers van de Andes hier richting kust hebben een woestijnachtig klimaat, prachtig. Trujillo halen we niet meer, Pacasmoya wel. Daar is het om 18 u al donker en we nemen nog 1x een hotelletje. In de auto is het nl nog een troep van jewelste vanwege ons gehaaste vertrek een week geleden, oa een gebroken fles wijn in de koelkast. Te hard door de gaten in de weg gereden kennelijk.
De volgende dag rijden we door een kaal woestijnlandschap, het oogt Noord Afrikaans, ook de stadjes. Prachtig. Het is nog maar 120 km naar Trujillo en daar staan we nu 2 dagen, bij te komen en te herschikken, ons zelf en de inrichting van de auto. En naast ons een oude Duitse politiebus met een gezinnetje met een meisje van 3 en een jongetje van 7 maanden dat tijdens de reis in Mexico is geboren.