Petaluma, 17 oktober 2013 - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van klaas panhuis - WaarBenJij.nu Petaluma, 17 oktober 2013 - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van klaas panhuis - WaarBenJij.nu

Petaluma, 17 oktober 2013

Door: klaas

Blijf op de hoogte en volg klaas

26 April 2015 | Verenigde Staten, Petaluma

Nog een paar dagen te gaan. Hier veel bruine koppen, joggers, paardestaarten, blote basten, kortom de bekende Californische beelden op ca 38 graden NB. Mooi weer, al helemaal in vergelijk met het gemiddelde van deze 2 maanden. Ook volop Halloween. En wijngaarden. De Golden Gatebridge zoals meestal in de mist. Ik bewaar San Francisco maar de volgende etappe, niet echt zin meer in nu.
Na meer dan 18000 km wordt de KOA-campsite in Petaluma niet alleen de laatste overnachtingsplaats van deze etappe maar eveneens de stalling. De bedoeling is voor een half jaar. Maar omdat ik me nu definitief (weliswaar voor de zoveelste keer, maar toch) heb voor genomen niet meer alleen te gaan reizen kan het ook langer gaan duren. Ik zie wel.
Als ik in de bus naar het vliegveld zit ontdek ik dat ik een dag eerder had moeten vliegen.
Vanuit de bus KLM gebeld en gelukkig is er op de volgende vlucht ook plaats, slechts € 90 bij betalen.
Klasse KLM!